loading...
کلیپ های باحال جدید
میلاد بازدید : 27 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

سلام دوستان
4 تا ویدیویی که هیچ جا ندیدید

کلیپ جدید : آژانس زورگیر

دکترها دور هم نشستند دارن شام املت می خورن که جواد رضویان میگه زنگ بزنم آژانس؟ بعدش میگه آژانسی ها همه از زورگیرای محله خودمونن.

سریال در حاشیه قوز شرقی و خاویر باردم

مهران مدیری داره از قیافه جواد رضویان تعریف می کنه و جواد رضویان میگه دماغم چطوره؟تاییدش می کنی؟ میگه تو اروپا بهش میکن قوز شرقی بینی. بهش میگه خاویر باردم میشناسی؟ رضویان میگه دو تا خاور دارم باردم بالا، بگم بیان پایین؟

کلیپ : دلواپسان : من روحانی هستم 2

مستند من روحانی هستم 2 که در پاسخ به فیلم دانشجویی من روحانی هستم ساخته شد و البته حرف و حدیث در مورد نمایش عمومی اون زیاده و اسمش هم به توافق خوب تغییر پیدا کرده.

کلیپ : پشت صحنه 6 ترسیدن تو تاریکی

پشت صحنه قسمت 6 سریال در حاشیه مهران مدیری، اون قسمتی که توی تاریکی بیمارستان همه می ترسند و جواد رضویان خاطرات وحشتناک تعریف می کنه که دکترها بترسند و فرار کنند.

لطفا لینک وبلاگ من رو جاهای دیگه هم بزارید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 399
  • بازدید کلی : 10,376